When the sun comes down

Jag är så jävla nöjd!
Är klar med 10-sidors uppsatsen nu. Har jobbat hela eftermiddagen nonstop. Det är så skönt att den är över. Ringde morfar och bad honom att hjälpa mig lite med läxan och han blev så glad så. Ska hem till han och Mona på typ onsdag. Dom bor ju bara 5 minuter från min skola så det är ju smidigt.

Just fan! Imorgon är det ju Rörlig bild prov. Måste dra och plugga även fast jag håller på att somna.
Andres Mijuu Empa och jag <3 qdase
Mikaela. Kan du skicka den där Pina colada låten till mig är du snäll?

Puss/ sandra

Kommentarer
Postat av: Laura

SÅ JÄVLA BRA SANDRA!!! JAG ÖR STOLT ÖVER DIG!!:D<3

2009-05-25 @ 21:47:01
URL: http://typlaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0