Wanna be on top?

Just nu sitter jag och tänker på vad jag ska skriva. Kommer inte på nåt bra. Har lust att skriva nåt dåligt men jag vill inte dela med mig av mina känslor..
Nånting ligger där inne och irriterar mig men jag kan inte sätta fingret på det. Känner mig bara allmänt sur.
Aja, det var kul i skolan iallafall. Föressten, vart fan tog solen vägen? Jag som ska ner till centrum och käka glass..
<33
Måste bara nämna att jag är så glad för att jag har en speciell vän. Kan inte nämna namnet här i bloggen men vill bara dela med mig av min tacksamhet. Kan prata om det mesta med dig och du kommer med tips och idéer från en annan synvinkel än min egen. Plus att vi delar faktiskt ganska många gamla minnen tillsammans. Tack för att du finns!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0