Man blir så less -.-

Hej Igen!
Lite tankar och känslor nu då.
Mamma har varit på lyxkryssing i 5 dagar men nu är hon hemma. Har saknat henne (: I våran familj köper man alltid hem presenter till alla familjemedlemmar när man har varit ute och rest. Jag fick en deodorant från Biotherm och Kinderchoklad.

Det är en sak som irriterar mig grymt mycket och det är folk som snackar skit. Själv gjorde jag det när jag var yngre men med åren har jag kommit fram till att det är omoget och onödigt så jag har lagt av. Varför ska man liksom snacka bakom ryggen på folk när man istället kan säga vad man tycker direkt till personen? Det kommer alltid fram tillslut och då sitter man där med brallorna nere. Och när man väl konfronterar personen som har snackat så blånekar den hela skiten. Så jag tycker att alla ni som håller på sånt bullshit ska lägga av med det och bli lite ärliga istället. 

Mikaela, Mikaela, Laura och Amanda, Ni är värda guld. Jag älskar er!

Det var allt jag hade att säga!
Sandra


Kommentarer
Postat av: Mandy

älskar dig med!:)

2009-05-18 @ 23:15:21
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0