Sup skallen av dig gubben, du finner ändå inget minne i skolan.

Kim tycker det är lite illa att han inte får vara med på en bild i bloggen så nu ägnar jag detta inlägg till honom men bara ungefär denna mening.
Kim nyss med en fråga om vad jag går igång på i sex väg och vafan är det för fråga xD ?
Han gick igång på färger iallafall.. en riktig knarkar unge..

Haha, men åter till moi!
Jag har fått yttligare ondare i foten och nu gör det verkligen ont, problem med att gå och måste gärna sitta..
Det är inte bra, kan det inte bli Augusti snart så jag kan få operera denna skit away!
Sen hittade jag ett hack i fingrat, haha bara en massa skador!

Den årliga tältningen är den 30/5 i Mörtsjön och jag önskar verkligen att gamla balleskolan kan samlas igen, det är så kul! :D
Kommer bli roligt med engångsgrillar och en massa massmallows! WOHO!

Aja här kommer en bild på sandra och kim! NJUT!


/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Mie - Kims mamma

Men men men gubben.....inte kan du ställa sådana frågor heller, Kim! Nu måste vi ta det där snacket om blommor och bin - du vet....eller kanske inte...och vaddå färger? HAR du verligen börjat knarka....Mikaela, jag ber om ursäkt å Kims vägnar. Han är snäll - egentligen. Nu ska jag lugna mina nerver i soffan. Voine voine...

2009-05-25 @ 23:05:32
URL: http://envanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0