Score tonight!

Är du frisk nu Mikaela? Ska nog ringa och störa dig lite när jag har skrivit klart det här.
Just nu sitter jag och chattar med roliga människor på msn(Jättebebis haha :D)

Idag har jag varit inne i stan med min syster och vi köpte piercingsmycken. Hon köpte en självlysande till tungan och jag köpte en rosa och en svart till örat(ska ta hål snart).

Haha idag i skolan hade Tisse med sig Tigerbalsam(som vanligt). Men idag så började han smeta det under ögonen så han blev helt tårögd. Då ville jag och Matilda också prova. Jag smetade på lite smooth och fick en rejäl gråtattack för att det sved som satan. Men matilda, hon trycker in hela skiten i ögat så hon inte kan titta på typ 100 år haha XD så kan det gå i vissa fall ^^ Kul skoldag!

Nu är Isabelle barnvakt åt mina grannar. Funderar på att gå över och hålla henne sällskap. Kanske..

Jag vet inte vad jag ska skriva för jag är så glad. Jag vet inte varför men nu är jag vanliga Sandra igen.

Åhh! Igår var jag hemma hos Anton och vi kollade på film från när han var liten. FYYFAAN vilken söt unge han var! Så himla gullig! Hans föräldrar måste ha varit lyckliga för att få ha så söta barn!

Nu ska jag ringa Mickan.
Puss
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0