Ifrån mig själv.

Helgen har gått och nu är vi ännu en vecka närmare sommarlovet!

Igår gick jag på bio med Linda och Isabelle. Vi såg på Män Som Hatar Kvinnor. Jäklar vilken bra film! Spännande, gripande och intressant trots att den var 2,5 timmar lång. Jag la verkligen mina pengar på något bra för en gångs skull.
Det är så roligt att umgås med Linda och Isabelle. Ni är som två systrar till mig. Okej, Isabelle är min syster och jag kan även tillägga att jag inte skulle byta henne mot någon annan syster i hela världen. Men Linda har jag känt ända sen jag pluppade ut ur mammas mage och du är som en i familjen. Jag älskar er två.

Ikväll ska jag och Isabelle sända våran Video Blogg i Live Cam på www.playahead.se. Klockan 23.00 börjar vi. Missa inte det!
dwf
Nu ska jag äta middag med min ömme moder.
Puss

PS. Jag har smittat både Mikkis och Anton med min halsinflammation. Stackare. :(

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0