Honey Honey

Sitter i Mikkis skola nu och gjorde nyss ett test på Facebook. Check it out!
När Mickan slutar ska vi in till stan och jag ska köpa nya skor. Det ska bli nice eftersom Figo har bitit sönder alla mina andra. Biter han sönder skorna som jag ska ha på Antons student, då jävlar!
Ahapp, nu drog Mikkis. Får jag sitta själv här med hennes grejer.

Jag längtar tills på lördag för då ska vi tälta med Ballecrew. Woho!

I sommar ska jag till Pajala. Woho again! :D

Igår kväll kom jag på vad det var som tyngde ner dig. Det var att jag inte fick nåt sommarjobb från kommunen men min far är så snäll så han ska fixa fram nåt jobb till mig på nåt sätt.

Jag säger det inte ofta men jag vill säga det nu.
Jag tycker om min familj mest i hela världen. Jag är så lycklig att jag har det så bra! Jag vet att mamma läser det här så kom ihåg att jag älskar er! :)<3

Sandra

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack gullehjärtat! Du är för söt - älskar dig också väldigt mycket.

Kramiz

Mammiz

2009-05-27 @ 18:00:25
URL: http://frykberg.zoomin.se
Postat av: Anne Mari

Du är en ängel min goa svärdotter.

Kram

Anne Mari

2009-06-06 @ 20:35:09
URL: http://annemarili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0