En jävel på kärlek!

Snart ska jag dansa. Det ska bli kul. Just nu dansar jag 2 gånger i veckan men nästa termin blir det bara en gång för jag känner att jag börjar bli lite för gammal. Måste hitta nån ny typ av träningsform. Nån som vill börja på någon ny aktivitet med mig? :)

Tycker ni att Alexander från Norge var en bra vinnare i lördags? Det tycker iallafall jag. Lyssnar på låten nu. Den är lite speciell, men riktigt bra faktiskt! I'm in love with a fairytaaaale! Jag och mina vänner kom fram till att han är väldigt lik två personer som är bekanta till oss.
Alexander
Idag har jag filmat, skådelspelat och redigerat. MIndre kul. Fast min skådespelar insats var damn good.

Ska försöka uppdatera lite oftare så att ni kan följa bloggen.
Puss/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0