'Du pustar och frustar, efter en lång nattlig rytt!'

Jaså, Mikaela. Du har bloggat. Själv har jag inte besökt den här bloggen på minst en månad. Trogen läsare är jag inte och ännu mindre trogen skrivare.

Det som har hänt sen senast jag skrev är inte så mycket. Jag har blivit sjuk(igen). Den här gången är det nån inflammation i halsen så jag fick spendera halva tisdagen på Huddinge Vårdcentral och Huddinge Sjukhus. Kul. Som tur var hade jag min trogna vän Mikaela bredvid mig hela tiden. Det kändes bra. Men nu är det ju fredag och halsen är densamma. När ska jag få bli frisik egentligen? Ska besöka Vårdcentralen nån dag också när det är öppet.

Vet ni? Det ska komma Subway till Huddinge Centrum. Så jävla gött asså!

Här kommer lite bilder från April.
matmat gdsgd voff lol

"Måste gå nu, Himlen väntar!"
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anne Mari

Hoppas du blir frisk snart! Saknar dig, det var ett tag sen vi sågs.

Kram från din svärmor

Anne Mari

2009-05-09 @ 13:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0