Skrev detta i måndags, råkade hamna i utkastet.

Gosh! Att min huvudvärk aldrig kan gå över. Den började lite smått i skolan och nu, flera timmar senare dunkar den på som satan. Fast snart kommer A hit och då känns det mycket bättre. Han var hos mig tidigare idag och då ville vi att han skulle sova här men hans linsvätska låg hemma så det var bara att åka hem, hämta den och nu är han snart tillbaka. Så söt han är!

Just nu sitter jag och surfar på mammas minidata i MIN säng. Coolt va? ;D

Idag såg vi ännu en del av Juno i skolan. Vi har ju lunchbio varje måndag och tisdag där dom delar upp en film så att dom visar en halvtimme varje lunchrast. Väldigt bra film tycker jag. Hon är ganska rolig.

Vilken sekund som helst kommer A. Cant wait

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0