Oh, I swear!

Idag har jag varit glad, besviken, arg, jätteglad, trött som fan och crazy. Blandade känslor? Nja, det är min vardag. Fast det är ju helg nu men ni fattar.

Åkte hem till Laura och bakade kakor idag. Det var jävligt gott men jag vill inte se en ända kaka till idag! Så kollade vi på Patrik 1.5 och Laura och Mikkis blev atga på mig för att jag somnade i soffan ^^ Sen gick vi till Donken i Väsby och käkade middag. Kvinnligt säger jag bara. På tal om det är det ju faktisk nån kvinnodag idag så be nice to me ;D

Come on Eileen, ge mig helg nu!

Jag vill att mina vänner Mikaela, Laura och Andrea ska veta att jag tycker jättemycket om er.
Jag kärlekar er!<3

Sandra

Kommentarer
Postat av: Laura

gullunge!

i <3 you!

2009-03-09 @ 16:51:18
Postat av: Andrea

aww jag älskar dig!<3

2009-04-04 @ 23:34:31
URL: http://dinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0