Kär och galen.

Oj, har inte skrivit på några år känns det som så till och med sandra får klaga på mig, fyfan ;o
Uhm, skolan är bajs.
Jag hatar mitt bord jag gör och nu får jag bara en massa press på mig för om jag inte är klar med det tills på påsklovet så får jag IG i trä och det är det sista jag behöver..
Hata hata hata hata.

Men en sak är bra och det är att jag har en liten solstråle i min klass och lyser upp hela dagen och är så mysig, och det är Mathias. <3
Han är min lilla katt för han kan hoppa över allt upp och ner och hur högt som helst, fattar inte hur han klarar det.. ;o
Men men, Anna och siri är också bäst men näst efter mig.. ;)

Idag ska jag gymma med Mikis, wooohooo alla andra bara backar ur eller inte Sandra för hon har en anleding för att hon är sjuk >.< Fuck her..

Hmm.. Annars går allt fingemang och bara för att jag skriver så, så kommer allt gå åt helvete efter detta inlägg, jag har en svag magkänsla att det blir så.. -.-

Ville bara tillägna att Mathias är finast i världen, <3

Ciao/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0