Im so in love <3

Idag har jag varit hemma från skolan. Har känt mig lite halvhängig dom senaste dagarna så det fick bli hemma idag.
A har sovit över här 2 nätter i rad nu. Det har varit roligt. Åh vad jag tycker om dig!
PS. Han är jätteduktig på gitarr. ;)

Skulle egentligen ha gymmat och gjort syntest idag men ack nej. Ska iallafall försöka få nån att köpa hem en tropisk frukt till mig med tanke på att jag ska äta minst en varje dag. Igår blev det nätmelon*mums*.

Igår hade vi filminspelning hela förmiddagen. Min grupp skulle spela in ute i skogen. Och eftersom jag skulle sköta ljudet och hålla i ljudbommen kunde jag inte ha någon jacka på mig. Kallt? Som fan!
Jag blev så törstig att jag var tvungen att dricka å-vatten från en skog i Tumba. Det låter gott va? ;) Jag kan faktiskt säga att det var det för det kom tydligen från en ren källa så det var dricksvatten.
Madde
Här är Madde när hon dricker XP

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0