I'll be there for you

Igår gick filmen Secret Window på 6:an. Det är en thriller med Johnny Depp och jag, som vanligtvis är väldigt kräsen när det gäller läskiga filmer rekommenderar den här filmen starkt. Den var väldigt läskig samtidigt som den hade en handling och följde en röd tråd ända från början till slutet. Och slutet, ja vad kan jag säga? Det var väldigt chockerande och väldigt bra! Om du väljer att se den kommer du inte att ångra dig. Jo, bara om du inte tål skräckfilmer.
secret window
Efter filmen satte jag på TV400 där Big Brother redan hade börjat. Jag vet inte hur länge jag har önskat att BB ska börja igen och nu har det. Ända anledningen är nog för att Linda Rosing är så pass aktuell nu och vissa kanske vill se henne from the beginning. Jag är en av dom. Det är så himla kul att kolla på program som jag kollade på när jag var mindre, nostalgi säger jag bara!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0