I can see clearly now the rain is gone

Igårkväll låg jag och Mikkis och pratade i telefon där hon blandannat spelade in när jag hade en hostattack vilken hon skickade till mig senare under natten.. Men vi pratade också om Turkiet 09. Gud vad vi längtar. Sommar, sol, turkost vatten, god mat och bara ta det lugnt. Ge mig 4 Juli nu!
Side
Vet ni? Jag tycker faktiskt att Alcazar borde ha vunnit melodifestivalen. Deras låt Stay the Night var skitbra, dom hade väldigt bra koreografi och dom ser snygga ut på scen. Föressten så ser deras kläder lite ut som min bild av en rysk tjej i 20årsåldern så dom skulle nog ha gått hem där.

Jag kollade mina samtalstider på telefonen häromdagen och på 1 år har jag pratat i telefon i 365 timmar och 29 minuter. Det är fan illa. Hur många procent är det av ett år? Försökte räkna ut det nyss men jag kan tyvärr inte med tanke på att matte inte är min starka sida. Tänk om jag hade t.ex. spelat gitarr varje gång jag egentligen skulle ha ringt någon. Då skulle jag varit ganska skillad vid det är laget. Nästa gång jag ska ringa någon för att jag har tråkigt så ska jag göra något vettigt istället.

Sandra

Kommentarer
Postat av: sean bob

det är en timme om dagen, inte så farligt!

2009-03-16 @ 15:41:14
URL: http://kallamigsprutt.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahah Sandra lycka till med att du ska hitta något annat att göra än att sätta dig och ringa någon!



GOOD LUCK!

/mixish.

2009-03-16 @ 18:31:10
URL: http://sasmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0