Heart beat.. chudunk chudunk.

Krashade planer men nu kom vi fram till en sak både jag och Sandra.
Vi ska åka till Laura och baka hennes hemmagjorda kakor, cant wait!

Hmm.. Igår så åkte Jag, Anna och Kim hem till Mathias och kollade typ på en halv film tills dom skulle åka till Metallica.
Då drog jag till Sandra som satt barnvakt och där satt vi till klockan 9, sen mötte vi Anton och sen orkar jag inte berätta mer för det är så galet ointressant.

Jag tänkte på en sak igår när jag satt på bussen påväg hem.
Vad är jag bra på?
Fan va svårt det är att komma ihåg, men jag kom fram till två saker.
Måla och Skriva.

Jag har ganska lätt för att hitta på historier och kan skriva någon fin liten dikt.
Måla har jag haft sen jag var liten, ritade väldigt mycket.

Vill bara ge lite kärlek till två personer.
Sandra och Mathias. <3

Love / Mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0