Äh fyfan, Rap is my thing you know (?)

Fan igår när jag och Mikis var hemma hos joel så kom jag på att jag ska bli hiphopare och jag ska heta ;
MIXISH!
Jag försöker komma på en liten låt om killar här och detta är mitt resultat!

" Killar har vi många av, några av dem kan va bra.
Visa snopp och slicka här det är deras militär.
Följa order hit och dit, kasta inte tjejen med flit.
Erat motto är såhär; Sup mig snygg och jag fäller dig på rygg.
Snacka om att jag är elak, förnedrar er om sexsamlevnad.
Ni kan lukta gott och kyssas bra men käkar ni bara kexchoklad?
Snacka om att texten suger men ja ni killar ni tror ni duger,
nej jag skoja ni är ju bäst, varför skulle annars tjejer vilja rida häst?
Jag gillar sex, det är bra nästa bättre än eran kexchoklad.
Stora muskler, fina magar kom till mitt hus jag ska visa hur man badar.
Nu vet ni hur en kille fungerar kanske ni vill rida samernas renar. "

Made by / Mixish!

Kommentarer
Postat av: cashlow @ pea

kass

2009-03-16 @ 18:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0