Tänk efter före. Annars kanske det inte blir nåt efter..

Don't Drink and Drive.

Det är någonting jag aldrig skulle göra. Helt onödigt. Men vad jag inte förstår är hur folk ändå kör rattfulla när man hör om alla olyckor som inträffar tack vare rattfylleri. Fast ioförsig så är det väl ungefär samma sak med rökning. Man vet hur farligt det är men alla gör det ändå. Skillnaden är bara att när det gäller rökning inträffar det inga snabba dödsfall.
Själv gör jag inget av dessa. Fullkomligt onödigt.. Fast jag skulle faktiskt hellre köra rattfull än att åka med nån som är det. Då är det iallafall jag som orsakar min egen död istället för nån främmande kille jag har raggat upp på en fest. Tacka mig så vet jag bättre så det skulle aldrig hända.

Jag vill bara säga att alla ni som är inblandade i rattfylleri. Sluta med det! Man kan lika gärna gå eller ta bussen. Låt ingen annan få ta dig ifrån din familj och dina vänner. Föressten, Va ska man ta livet av sig när man ändå inte får höra snacket efteråt?

ddd

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0