Love love love

Godmorgon!
Gick till jobbet idag med Figo. 50 minuter tog det. Jag har nog inte varit såhär trött på länge. Inatt drömde jag en mardröm om att spindlar kröp på mig så jag vaknade av ett "ni vet sånt där drömryck som dom gör i filmer". Det var lite läskigt, men som tur var hade jag Mucha bredvid mig så jag kramade honom.

Igår hann jag aldrig berätta om dagens viktigaste händelse. Jag och Anton firade 4 månader. Eller, firade och firade. Vi gjorde ju inte direkt nåt som vi inte brukar göra men vi njöt av varandras närvaro istället. Åh Anton, jag tycker bara om dig mer och mer för varje dag som går. Du ger mig fjärliar i magen! I love you!
<3
Nu ska jag fortsätta med pappersarbetena.
Sandra

Kommentarer
Postat av: mucha

Söt du är, jag älskar dig med! :) <3

2009-06-11 @ 14:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0