If I were a boy

Andra dagen på jobbet nu då. Mycket duktigt av mig. För er som inte vet att jag sommarjobbar kan jag berätta att jag fick jobb av min pappa på hans företag El-effekt. I tre veckor ska jag vara här. Imorse kom jag hit kvart över sju så idag blir det lite längre arbetsdag än igår.
Jag är hungrig. När är det lunch egentligen?
Jag kände att jag behövde en liten paus nu för jag har arbetat med massa papper och lyft tunga kartonger och pärmar hela morgonen så min rygg beordrade mig att ta en paus, därför sitter jag här och bloggar.

Helgen var grymt lyckad! Kvällen hemma hos mig var väldigt rolig. Måste bli en favorit i repris med Ballecrew och Muchastyle+the J-boys ;) tihihi

Helgen är ännu oklar(jag vet, det är bara tisdag) Men jag har redan 2 förslag till lördagen med har inte bästämt vilket det blir än.

Nu ska jag fortsätta vara en hard working woman!

Sandra

Kommentarer
Postat av: Laura

VILKET ÄR DET ANDRA FÖRSLAGET!!!!!?

2009-06-09 @ 15:56:17
URL: http://typlaura.blogg.se/
Postat av: Mandy

Det måste verkligen bli en repris utav lördagen! :)

2009-06-09 @ 17:30:16
URL: http://maandys.blogg.se/
Postat av: Annika

Du jobbar verkligen jätteduktigt och är även hundvakt. Försök att ta det försiktigt med ryggen.

Puss

Mammzen

2009-06-09 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0