Hon är flickan som gör allt för att göra mig lycklig.

Som ni ser i Twitter så har jag precis ätit middag. Fajitas blev det. Det var gott men jag är inte ett så stort fan av mexikansk mat om jag ska vara ärlig.
Hur kommer det sig att varje gång jag ska skirva "men" så skriver jag "med"? Irriterande!

Helgen är planerad! Hoppas att det blir som jag har tänkt, isåfall blir det kul.
En hälsning till Mucha och hans grabbar:
Nästa gång vill vi se tunga också! ;D

Laura jag vill att du ska skicka bilderna nuuuu! din korv..

Snart ska jag gå och lägga mig. Ska ju upp tidigt imorgon med min lilla vovve och gå till jobbet. Fast först ska jag läsa runt i dom stora bloggarna på internet. Funny Honey!

Sandra

Kommentarer
Postat av: mucha

haha jo det händer ju :)

2009-06-09 @ 20:42:53
Postat av: Laura

snygg rubrik!! jag skickar faktist bilderna nu!!

tungrullare blir det för killarnas del i helgen!!

2009-06-09 @ 21:19:47
URL: http://typlaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0