Sorgsna hjärtan, karlstad homie och en jävla läxa.

Angående inlägget Sandra skrev nedanför om bloggen, så känner min familj både killen det handlar om och även hans familj.
Vi tänker på han ständigt och önskar hela familjen lycka till. <3
Haha men gårdagen ska jag nog finslipa lite på eftersom Sandra inte gjorde det :)
Jag och Sandra skulle dra till Gärdet för att träffa Elias, och tror ni inte vi går runt hela gärdet, och ändå hade vi gått förbi stället.. -.-
Vi drog upp på hans hotelrum efter vi hade hittat han efter några 100 år..
Blev as sugen på att bo på hotel nu när man såg hans.. :)
Sen drog vi hem till mig, och Elias fick äntligen träffa min far (Pungper) och kvällen var riktigt trevlig!
Kan även berätta att jag lärde mig en läxa, men det säger jag inte vad. :)

Idag var jag med Robin, han åkte hit och det var jätte mysigt.
Spelade mobilspel, kollade på One Tree Hill och myste och pratade :)
Saknar honom faktiskt :/

/Ela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0