Kloka ord i en liten hjärna.

Detta är jävligt sant och det kommer ifrån en film som kommer snart som nog alla har hört " I taket lyser stjärnorna "

Man kan låssas att man skiter i sin morsa, men igentligen bryr man sig så jävla mycket.

Bra sagt ha? Iknow..

Hmm.. jag blev så jävla blogg sugen men har inget att skriva om igentligen förutom..
Min tatuering.
Imorgon ska jag och Pappsen åka till Tumba tatoo och beställa tid och så :)
Snart är det dax, är lite skraj men är så jävla taggad! =D
" I want to break free! " Haft den låten på huvdet hela dagen.. -.-

Jag riktigt hungrig nu och nu ska jag ringa Sandra och fråga hur gick idag med hennes val.
" come pick my roses. "

/ Ela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0