Jag är i chock. Finns inget bättre att säga.

Shit vad ska man säga.. jag är fortfarande i chock.
Idag har dagen varoit störd.

Efter lunch idag så ringer min mobil med ett konstigt nummer och jag svarar.
Då är det en kille som sitter och säger att jag har tagit en massa nakenbilder med masskerade ansikten och att jag redan har betalt för bilderna och jag blir bara argare och argare för jag hade varken varit med på bilderna eller tagit!
Satt och skrek till honom att dom var inte mina, blir lätt upprörd.
Men sen så frågar han om jag heter Mikaela och om jag har en kompis som heter Mikaela och ja det har jag, och då börjar han as garva.
Då är det Knappen och Kamin som har ringt och busringt till mig, för Mikis har bett dom göra det.
Och fan va lurad jag blev, jag lägger upp länk sen när det kommer ut så får ni höra, jag ... nä finner inga bra ord XD

Och så skulle jag åka hem idag.
Jag bytter tåg i Stockholm Central och så möter jag Linda där så vi samsa på tåget hem.
Men i Älvsjö måste vi gå och av jag ville bara komma hem men så drar dig alla upp emot tågets framsida och där..
där ligger en tjej död, framför tåget.
Jag är i chock, det är första gången jag ser en död människa.
Utan ben och troligen utan huvud. Förlåt att jag skriver detta och ja det är orespekt men jag måste skriva ut mig och jag tänker bara på det hela tiden.. Det är det hemskaste jag har sätt..
Två olika chockar på samma dag, kan den bli mer cp?

/Ela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0