Im a rockstar!

I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what?
I'm havin' more fun
And now that we're done
I'm gonna show you
Tonight...

Galet najs låt, ganska uttjattad men vafan, jag är en rockstar!
Uh, idag såg jag Lilla Obama på tåget hem, han var väldigt likt Obama.
Har inte jag och Sandra blivit grymma på att blogga? Vi är ju Awesome!
Men idag har jag bara slöat i skolan, somnade på matte lektionen och var allmänt irriterande, vafan det är ju Måndag, måste du reta av mig lite ;)
Men men på Torsdag är jag ledig då ska jag Till sjukhuset först 10.40 och sen 13.00 så jag ska först rönka sen ska jag prata om operationstid /: Jag väntar mig att alla ska stå vid min säng när jag vaknar upp med choklad och blommor, och en massa tidningar! =D

Hmm.. Idag så ska jag sova tidigt! Måste lova mig själv det :)

/Ela.



En söt bild på Anna och Mig! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0