If life is a Radio turn up to the 10!

Isabelle säger att jag är efter och det lär ni också säga men jag måste faktiskt erkänna en sak..
Jonas Brothers är ju fan bra! :D
Fast ioförsig.. Ni kanske inte är så värst förvånade med tanke på att jag älskar Disney Channel och allt som har med Disney att göra.

Raise your hands up in the air and scream!
We're finding our voice,
following our dreams.

Cause we rock!
We rock!
We rock,
We rock on!

Måste bara tillägga att när Mikaela lärde sig sin läxa var det någon som fick lida rejält.. Det var jag.

trhhf
Sandra

PS.
Bratz är fan läskiga och jag har en jävla anleding att tycka det!!

Kommentarer
Postat av: Laura

sandra det kallas väll pay back time? eller?!:P

2009-01-26 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0