Heaven's on fire

Idag hade vi inspark på dom nya mediainriktningarna. Jag har ju då valt Ljud som inriktning. Insparken var faktiskt riktigt rolig. Bästa var nog när vi skulle bara en tårta medans vi var tvungna att sitta ihop. Jag, Madde, Matilda, Mathias, Hagman och Victor gjorde samma tårta. Den såg inte frestande ut kan jag säga. Det värsta var att killarna åt den. Hahaha euw.. xD

Efter skolan åkte jag hem till Emilia och Andrea. Vi kollade på en film som hette Mannen som älskade Yngve. En norsk film från 2008 som handlar om en ganska töntig kille som får en cool kompis och en jättebra flickvän men helt plötsligt blir han ohjälpligt kär i en väldigt annorlunda kille som heter Yngve. En riktigt rolig film som är värd att se.
 Senare kom Bill och vi satt inne på Andreas rum och flummade och snackade om olika saker.
dhfgdst
Imorgon börjar jag klockan 10.30 med ljud*wheey*
Just nu har jag jäklans ont i huvet. Jag hoppas att det går över. Ska nog lägga mig snart tror jag.

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0