Friday, I'm in love!

Kände för att blogga lite eftersom det aldrig händer.
Imorse gick jag upp, tog det lugnt, gick till skolan och hade en suverän förmiddag. Sen på eftermiddagen fick jag typ en osynlig smäll i huvet eller nåt. Jag blev äckligt trött så att jag nästintill somnade på fläcken. Och jag som hade sovit över 8 timmar. Suck...

Är det bara jag eller är Barack Obama snygg?
Haha nu låter jag fett dum men det är jag faktiskt. Skulle önska att jag var liiite mer intresserad av politik eller vad som händer i samhället och sånt shit men det är jag faktiskt inte. Pedant är jag inte heller..*wish I where*
När jag ändå håller på att trycka ner mig själv kan jag ju faktiskt skryta med att jag nästan fick full pott på fredagens engelskaprov(inte särskrivning ;D). Jag hoppas att det går lika bra på fredag!

Jag har haft ont i mitt öga hela kvällen. Dom kanske börjar bli fyrkantiga eftersom jag sitter framför Disney Channel hela kvällarna. Slår vad om att jag snart kommer att sätta upp ett tält framför våran 50 tummare(Sry, var bara tvungen (; XD)

loud

Imorgon får vi reda på om vi har kommit in på våra inriktningar eller inte. Jag har valt ljud. Håll tummarna för mig!!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0