Die today Live forever

Gissa vem som har fått Magnus Ugglas autograf?
Jo, jag! :D

Min mamma var på konferans i helgen och då var blandannat Uggla och Filip&Fredrik där så då sa hon att hon hade 2 döttrar som älskar honom och då var han snäll och skrev sitt namn på en liten lapp. Den ligger i min minneslåda nu.

Igår var ju somsagt Elias här. Det blev en mycket lyckad kväll som började i ett hotellrum på Gärdet och slutade hemma hon Mikkis med hennes päron.

Idag har jag kollat på SATC och tagit en fika med Emelie. Vi hade mycket att prata om så det var mysigt.

Jag måste verkligen rensa min "garderob" snart så jag vet vad jag har för kläder. Jag har liksom massa kläder som jag inte äns vet att jag har för att dom ligger nere i soffan och skräpar.

Lycka till med Robin Mikkis! (:
hfgh
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0