Breaking the Chainz

Woho! Jag kom in på Ljud. Lycky me :)
Dagen har varit väldigt bra förövrigt bortsett från att jag fick en osynlig smäll idag igen.

Ibland önskar jag att jag var 18. Eller okej, det händer ganska ofta men speciellt nu på lördag för då är det Rest in Sleaze och jag skulle gärna ha velat gå. Men men, jag får vänta 2 år...

Ikväll ska jag göra pannkakor och sitta framför Hannah Montana och äta kex. Jag undrar när jag börjar imorgon. Hoppas jag är rejält med sovmorgon. Nästa vecka kommer att bli riktigt nice. Lite skola och mycket fritid. That's life!

Det skulle vara kul och Mix kunde bli lite duktigare på bloggfronten. Känner mig lite ensam här. Bloggar med mitt eget bloggeko. Okej, jag ska inte försöka. Måste bara tillägga att idag har det sagts några riktigt klockrena skämt i skolan vilket inte händer varje dag. Guldstjärna på mig och mina klassmates.

fawdtgds

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0