Åh, vad det låter bra!

Sitter snackar med min lilla norrlänning Carro nu. Saknar henne som fan!
Tänkte på en jävligt rolig sak idag. Haha Laura, minns du när vi var utanför Buckinghan Palace och du skulle posa på en vägskylt som du trodde att man kunde sitta på. Men det kunde man inte för när du kastade dig på den vek den sig och det gjorde jag och Carro också kan jag säga! Hahaha fyfan, asså! Saknar våran trio som bara den!<3

Nästa vecka ska jag börja träna. Längtar! Nu känner jag mig som en fet semla med extra mycket grädde på(fast utan mandelmassa).

Idag gick jag, Andreas och Matilda till Donken i Tumba och hade en liten dejt. Mycket mysigt. Sen kom Mikkis. Då blev det inte lika mysigt längre...
Hahaha det var jättekul på tåget hem. Jag och Mikkis är så jävla lättroade. Vi hittade en dunfjäder i min jacka och då började vi blåsa den på varandra och verkligen asgarvade så vi fick tårar för att den fladdrade så roligt. Tillochmed han som satt bredvid började snacka med oss om att vi garvade så mycket XD Sen fladdrade dunfjädern iväg och då såg vi den inte mer. Hoppas den kommer till en person som har lika skön humor som vi!
hyrujyr
På bilden: Jag, Carro, Maja och en snygg spanjor!

Sandra


Kommentarer
Postat av: Laura

i remeber!!!

and oliver <3 miss him soo muchts!!!!!!!!!!

2009-01-30 @ 11:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0