Utanför ska flaggstången stå

Idag installerade Mikkis Spotify på min dator. Väldigt bra program för den som vill vara laglig. Jag rekommenderar det varmt. Just nu lyssnar jag på "Pappa gillar pop" med Mora träsk. Nostalgi på hög nivå säger jag bara.

Igår åkte jag hem till A och umgicks med hans familj. Det var trevligt. Vad som var ännu trevligare var att jag fick sova över där hihi. You make me feel good<3

"Amors pilar träffade rätt, sen fanns det inga andra"

Imorgon ska jag följa med Mikkis in till Söder för hon ska klippa sig på samma ställe som jag klippte mig på igår. Måste även nämna att jag tonade håret också, blev ganska nöjd faktiskt. Efter frisören ska vi träffa Isabelle och göra lite ärenden.
<3
Här är lite av vad Ljud-eleverna gör på dagarna :)

Over and Out.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0