Take my heart, take my soul.

Var sjukt trött igår så jag åkte hem till A och kollade på melodifestivalen. Det var jättemysigt.
Det var skitkul när vi lurade Andrea på Peter Answers. Haha du är så söt gumman!

Idag har jag bara slappat. Åkte hem därifrån vid tre sen dess har jag fortsatt att slappa.
Föressten så har jag börjat äta Hårkontroll nu. Långt hår och långa naglar- Here I come!

Har lust att göra något riktigt roligt på fredag! vad säger du Mickan? ;D

Jag kom på att jag och Laura en en bra blandning. Hon är blondin. Jag är brunett. Hon är blåögd. Jag är brunögd. Hon bor norr om stan. Jag bor söder om stan. Jag skulle kunna fortsätta i en evighet men det orkar jag inte så jag sätter punkt här.

"En blondin och en brunett- Ett säljande koncept!"

Sandra

Kommentarer
Postat av: Laura

jaa sandra du har faan rätt:P du är pojkvänns törstaren jag är inte, jag är sport fåne du är dans fjolla osv:D angående dilodon svens mail adress så säger jag bara en sak!! JÄVLA PUCKO:P

angående hårr växst skiten så skulle jag inte bli förvånad om det ser ut som jultomten inom snar framtid!! hahaa<3

2009-02-09 @ 19:38:19
Postat av: Andrea

haha gumman, du föresten lurade mamma och pappa

igår. de blev så rädda och de trodde på fullaste allvar att vi hade ett "spökbarn" på vinden. Mamma blev skit rädd och sa: "fråga vad han vill oss"

sen blev pappa så orolig och sa: "jag tänker inte bo kvar här, jag ringer mäklaren imorgon"



hahaha, sen så skrev jag att "lena, jag vill träffa dig inatt vid bryggan bara vi två ensamma" mamma blev livrädd sen skrev jag att peter brukar titta på pappa och mamma när de sover och sova emellan dom. hhaha dom var verkligen livrädda. och fyfan va jag och syrrorna garvade. blåste mamma i över en timme .p AHHA

2009-02-09 @ 21:37:54
URL: http://dinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0