Show Me The Meaning Of Being Lonely.

Vet ni var det värsta är just nu?

Att vara olyckligt kär.

Jag vill inte förklara men måste nästan skriva ut mig.
Tilllit, vad är det?
Jag hatar det men det är basen i ett förhållande och klart man tappar det när det någon som leker med en och behandlar en som skit.
Jag säger inte att jag har blivit behandlad så utan tvärtom.
Mina misstag går inte att läka, inte på honom och det är det ända jag önskar just nu.
Alla låtar handlar helt plötsligt om honom, tankarna vandrar bara omkring om honom, allt jag gör är tomt.
Utan dig.

Dig älskar jag mer än livet. Och jag menar verkligen det.
Jag saknar inte bara din närhet och trygghet utan dig.
Personen Du.

Prat om dig, tjat om dig hur står mina kompisar ut?
Önskar att du någongång kan lita på mig igen.
Vet inte hur många gånger jag sagt att jag har förändrats men nu har jag verkligen det.
Försök se på mig och se att jag verkligen försöker.
Jag klantar, jag gör misstag och jag skäms.
Men jag försöker även fixa dem.

Allt mörker finner solljus men gör jag det?
Strävar i en dimma.

Kom tillbaka till mig Niklas jag älskar verkligen dig och menar det på fullaste allvar.

/ela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0