Riot in Everyone

Laura berättade nyss att hon sitter och käkar hemmagjorda kakor. Fy fan vad smarrigt det låter. Ge mig<3
Den 19:e blir det H O C K E Y i Segeltorpshallen: Laura och Emelie's lag ska möta varandra. Svårt att veta vem man ska heja på bara. Ser fram emot det iallafall!

Idag ska jag dansa och sen bär det hem till kusinerna på släktkalas.

Bara så att ni vet så är min mobil trasig, igen...
Det har hänt nånting som gör att jag kan få sms som vanligt men jag kan inte skicka några. Jag känner mig så jävla hanikappad. Får låna pappas mobil som smsare idag.

Mikkis blev jättefin i håret!

Sandra

Kommentarer
Postat av: Laura

HEJA LAURA HEJA LAURA:D

2009-02-15 @ 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0