Jag hatar att blogga men tvingar mig till mjölken.

Cool sak va? iknow. :S

Nej men fan idag blir det BIO! =D AKHVD SLKFJHNFDLÄ'
Se, jag blev glad!

Fan vad ska jag skriva? jag hade en ide men glömde det.. suck.
Haha Sandra ringde mig imorse och berättade att Anton sov hos henne och vem sa inte igår att han skulle göra det men inte enligt henne XD
JAG HAR ALLTID RÄTT!

Jag har en galet jobbig låt på huvudet.. den går såhär ;
åååhhhååhhhhåhhhhhh jaaaaag är 15 år åhhhåhhhhhh... JAG E 15 ÅR! JAG E 15 ÅR OCH GÖR VAD JAG VILL!

Så jävla kass :S hahaha
nu tröttande jag på denna skit.

CIAO! /Ela

Kommentarer
Postat av: Andrea

aww Sandra<3Anton. dom är fett söta!

och du mickis ;) jag vet ´vem du är skit söt med ;)

han börjar på P ;) <3333

2009-02-05 @ 17:24:42
Postat av: Mikaela

HAHAHAHA fan heller XD

2009-02-05 @ 21:24:29
URL: http://sasmix.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahaha

Mikkis<3Pierre

2009-02-05 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0