Hänt en massa på en dag och du hann inte med!

Holy smoley! Vad det har hänt saker här!

Jag har tagit ett steg in i livet och klippt lugg och i början när hon började klippa så tänkte jag "vafan har jag gett mig in på?" men sen när hon var klar blev jag faktiskt nöjd :)
den är lite knepig nu på morgon men jag lär mig!

Uh, idag ska jag på dejt, med Mikis!
Vi ska pussas och kramas och en massa andra vuxen heter ;) hahaha!
Hmm jag lägger upp lite bilder ifrån igår och i förrigår så får ni se vad vi håller på med om dagarna!

Freeeeestyleeeeeea!

Bilderna.

Sandra klippte sig i onsdagsFick en alla hjärtansdag present!   Mys <3Klippte luggSandra efter en god tacos middag!Sandra syster!

Ciao /Ela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0