Full utanpå, tom inuti.

Notisen behöver ni inte ta bokstavligen, det jag menar att man är en person utanpå och ingen inuti.
 Nyss frågade en person som jag älskar djupt på msn om jag saknar kärlek.

Vad är kärlek?
Vad ska man svara?

Men när man väl fått ett hopp tänt så slocknar det igen lika fort, ett leende ifrån det andra och sen så slappnar smile banden av och så slutar man le igen.

Vad är sakna?
Hur ska man beskriva saknad?

" Jag har letat så länge nu, jag har väntat men det har aldrig tagit slut, ska man leva så gör det nu. "
- Låt text ifrån tv Stormen.

Jag sitter här som ett fråge tecken och försöker förstå vad saknad och kärlek är.
Kan någon ge mig ett bra svar?

/ Mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0