Awesome Mikkis!

Gosh vad jag är trött! Slutade med järntabletterna idag så när jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på Top Model och vips så somnade jag. Men som tur var sov jag bara i halvtimme för en speciell person till mig har sagt att det är bättre att powernapa i en halvtimme än en timme för då hinner man inte komma in i djupsömnen.

Idag blev jag klar med att ljudlägga "Fåglarna". Fan vad jag blev sur när ljudet och fotstegen inte villa synka. Det var ju helt jävla omöjligt men som tur var sa Anders att det var bra jobbat för att vara första gången att ljudlägga en riktig film. Jag blev faktiskt ganska nöjd.

Snart är det Alla Hjärtans Dag. Jag brukar aldrig göra någon big deal av den dagen så varför göra det just iår? Jag vill bara vara det dom personer jag tycker om allra mest, inga presenter eller sånt trams(Jag är inte den romantiska typen, som ni märker).

Snart ska jag på dans! :D
<3

Laura, minns du våra Amazing Germans. Sven, Oliver och Joe? :D Dom var så roliga men klantig som jag är råkade jag radera Svens E-mail adress. AMAAAZING.. Not this time.. 

Sandra

Kommentarer
Postat av: Laura

meen fuck you!! hur ska jag nu kunna återförenas med oliver!!:(:P

2009-02-09 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0