Vill du bli min subway macka?

Jag har tänkt på en sak ett tag.

Hur fan kan man käka på Subway så jävla många gånger i veckan, det är gott en gång i veckan kanske men inte fler!
Shit pommes ;O

Fan jag är en Kändis magnet!
Igår såg jag Johan Palm och "Rosa" i livet enligt Rosa.
Idag såg jag Adam Tensta och Gladiatorn Plexus!

Awesome va? Iknow..

Jag har gjort en as töntig bild för brist på annat så ni får titta på den och dreggla som om ni hade eld i braxxan.


Dagens citat :
Annika F :  Har du haft tröjan ut och in hela dagen?
Björn F : Har jag?

Det var lite roligt tyckte jag, gulligt!

Aja ciao på dig som läser vem du nu är, / MikaelA ^

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, jag fick mig ett gott skratt igen :-)

Den är riktigt bra!

2009-04-03 @ 16:05:44
Postat av: Olessia

det är ju grymt gott på subway

2009-04-26 @ 15:57:05
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0