Neverending love

Jag och Mikkis har pratat hela eftermiddagen om vad vi ska blogga om, så nu jävlar gäller det!
Jag, Mikkis och Andrea var inne i stan idag. Det var mys. Gick till lite udda affärer men kul var det. Det värsta var när en gubbe pillade Mikkis på rumpan i rulltrappan.
Dagens citat:
Jag: Jag åt lunch hos min morfar igår.
Mikkis: Jaha, vad fick du då?
Jag: Prrinskorv!
Mikkis: Usch, det är ju äckligt!
Jag: Vad säger du? Morfars prinskorv är godast!
Hahaha kom på mig själv med att det lät lite knas D:

Hittade dom här söta små skorna på Feetfirst. Vill ha <3
shoes
Bjuder även på en gullig bild på ägarna till den här bloggen.
infinity!
Kom på att jag tog på Johan Palm idag(igen). Herregud Palmen, du får sluta stalka mig!
En sak som faktiskt var roligare än att se Johan var att se hans gråtande fjortis-fans. Haha xD

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0