Grattis Laura :D <3

Min kväll har varit väldigt rolig. Eftersom Laura fyllde år idag spenderade vi kvällen på grekiska kolgrillen, vilket var supertrevligt och väckte upp väldigt många minnen från tiderna med Ballecrew.
Efter restaurangen hängde vi på Rätt Pris i Huddinge C, fast inte så himla länge med tanke på att vi blev utslängda. Hahaha det är fan nånting bara vi lyckas med, utslängda från en mataffär*SYND*! XD


Frånochmed nu tycker jag att vissa här ska sluta leka allanballan och bara skita i varandra, allt blir mycket bättre så anser jag :D

Imorgon kommer Henke och hans crew till Hoodinge och på Söndag ska jag träffa Chrille :D Har fan längtat hela jävla sommaren <3 :D

/Sandra


Kommentarer
Postat av: BellaBuse

jag har blivit PORTAD från rätt pris!!

Försök slå det om du kan!

2008-09-13 @ 21:27:10
Postat av: Laura

tack för att ni gjorde min dag brudar!<3

2008-09-14 @ 00:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0