Do it well

Tänkte nyss börja med den gamla vanliga frasen "jag har inte uppdaterat på länge" men det blir kanske lite tjatigt att läsa inlägg efter inlägg så jag ska faktiskt försöka börja blogga igen*tro det eller ej* :O
Helgen har spenderats tillsammans med min älskling Olle. Jag kanske ska nämna att vi har blivit tillsammans för er som inte håller er uppdaterade på mitt liv, så snart är det en månad =D

Min morgon började verkligen underbart, eller okej, jag klev upp liite sent men bortsett från det så vad det strålande!
Det som förhöjde denna morgon var när min egna kvinna Mikaela ringde och berättade en nyhet som berörde mig något otroligt mycket. Tänker inte nämna vad det var, lite hemligheter får man faktiskt ha (a)


Ojdå. Nu var det nån som skrev till mig på msn ^^
usch! det var nån Johan som frågar vad jag gör. Okej, det var inte så farligt men om man kollar på hans bild ser man hans lilla fillefjong... det var inte så mys tkr jag.

Ha en bra fortsättning på dagen så hoppas vi att jag orkar uppdatera imorgon :D
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0