You are what I've been looking for<3

Fick lust att blogga lite.
Mina dagar går som en bergochdalbana, det är jobbigt. Dom bra stunderna känns verkligen ända in i hjärtat och gör mig riktigt riktigt lycklig medans jag känner mig som emosandra på dom dåliga stunderna :(
Städade rummet idag, eller.. Jag gick med alla kläder till tvätten, sen orkade jag inte mer^^ ska ju snart få ett nytt rum ändå.

Jag känner mig verkligen lycklig nu, allt är som jag vill ha det bortsett från att jag knappt sover och mina dåliga matvanor. Men jag försöker tänka positivt.

Btw så har mitt höstlov varit underbart. Jag har knappt sovit, bara haft grymt kul.
Bjuder på en bild från Halloweenfesten hos Bragge i fredags, lyckad kväll!

tuuumbaaaa
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0