She works hard for the money!

Den här dagen har varit jättebra. Första lektionen var lite seg, vi kollade på ett discovery-program om TV-spelens historia. Andra lektionen var bäst. Vi hade utvärdering på det senaste projektet skolresan och bara för att min grupp har jobbat så bra så ska vi få åka på riktigt till London :D fett kul!

Klockan kvart i elva gick jag från skolan för jag skulle till tandläkarn. Det började med att jag missade tåget men typ en sekund, det åkte framför ögonen på mig.. Sen gick jag vilse på Stureplan och kom försent till Tandläkaren. Sen skulle jag till Sumpan och hälsa på Mix men jag missade tåget IGEN! HAde verkligen otur med tåg idag..

Jag kom hem från Huddinge hallen för en stund sen. Jag, Mikis och Mix har varit där sen klockan 5 och tränat, det känns verkligen jätteskönt.

Snart ska jag snacka med mormor, ska fråga henne om jag får sova där imorgon för jag är ledig på fredag.

Nu ska jag ha lite mys, puss puss / sass

Kommentarer
Postat av: belle

ska du åka till mormor!! me want tooo!!!



jag har börjat blogga igen ;D

2008-11-20 @ 01:38:40
URL: http://issisixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0