Puma på Gladö

Just nu sitter jag i skolan och har journalistik och eftersom jag redan skriver så mycket så tänkte jag att det inte skulle skada att blogga lite eftersom det inte händer så ofta i vanliga fall.

Jag skrev nyss ett reportage om en katt som sprungit upp i ett träd och inte kunde komma ner. Har en känsla av att det blev skitdåligt, men vad fan, det gick inte att få det så mycket bättre. Jag döpte katten till Puma efter Emelies lilla sötnos :)
Idag ska jag shoppa med Mikis och Jens. Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa men lite linnen och tjocktröjor/koftor ska jag ha iallafall. Man måste ju ha sånt nu när det är så jävla kallt ute. Jag skulle behöva ett nytt puder också. Mikis får som uppdrag att tipsa mig om nåt bra.

Igår fick vi platser på dansen. Jag blev inte så nöjd. Blir lite irriterad på min danslärare för jag vet inte hur hon tänker ibland när hon placerar. Aja, jag kan ju inte göra så mycket åt det så jag ska inte klaga. Nu måste jag jobba.
Puss/ sas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0