Needle in my eye

Nu när jag har nytt tangentbord(Det förra hällde jag Oboy på) så tänkte jag göra ett nytt bloggförsök. Fast jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag tänker inte skriva om mitt liv, det är alldeles för tråkigt.
Ni kan få veta vad jag tycker är bra respektive dåligt :D

+
- Att jag är 16=övningsköra+gymma på Huddinge
- Crashdïet
- Om drygt en månad(18/12) får jag jullov.
- Att jag har jättesnälla klasskompisar
- Skolan är rolig
- Jag fick farmors snabbmackisar idag*wonderful*!
- Journalistik

-
- Hästbilder på Bilddagboken
- Att datorn tar över det sociala livet
- Höstdepprisioner
- Att mamma och syrran är i Madrid just nu men inte jag..
- Folk som har roligt på andras bekostnad
- Heartbreaks..

Sådär ja. Nu ropar Figo på mig, bäst att gå ut med honom.
Puss / Sass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0