Men även en sann dröm måste någongång finna sitt slut

Snart ska jag ta tåget in till stan och kolla runt på kulturhuset,  gå på arkikekturmuséet(stavning?) och få en guidetur genom gamla stan. Igentligen hade jag behövt åka en omväg till skolan innan och hämta min smörgås som mattanterna har gjort men Matilda är snäll och hämtar den åt mig så jag slipper. Väldigt snällt av henne.

Jag sitter och lyssnar på en massa 80-talsschlagers. Det är så mysigt för dom påminner mig verkligen om sommarn. Hatar det här jävla vädret som är nu. Usch, fy och blä för slask!

Jag älskar hur Christer Sandelin sjunger i Dover Calais. Han liksom gliiider på R:en. Det låter så coolt :D

Nu ska jag packa ihop mina grejer och dra mot tåget. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0