I love you, you love me!

Idag har jag haft journalistik. Det är jätteroligt för jag gillar att skriva. När jag kom hem kollade jag på Andra Avenyn. Shit vad spännande det var. Längtar verkligen till nästa veckas avsnitt.

Imorgon ska jag shoppa med Mix, Mikis och kanske Jens. Det ska bli roligt för jag har verkligen inte shoppat på jättelänge. Måste ju inhandla mina första kläder som 16-åring.
Sitter på Skype just nu och Cribbz skickade en jättebra låt som Meke sjunger. Haha! Idol nästa på honom säger jag bara.

Mikaela tycker att jag ska skriva att Laura inte kan måla naglarna och att hon äntligen har blivit klar med sina pallar, grattis!

Snart ska jag till dansen. Puss puss / sas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0