I just wanna die in your arms tonight

Idag har jag varit jätteduktig. Jag har nämligen städat mitt rum, vilket var en väldigt jobbig precess. Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig dammsugit under min säng sen jag möblerade om och det var för ca 3 år sedan så när jag lyfte på lådan som jag har under sängen skrek jag som fan, det låg spindlar och dammråttor och massa annat skit där, så jävla äckligt!
Ett tips: Städa ofta under sängen!

Måste även nämna att jag har klippt mig :) Inte sån väldigt stor skillnad men det är skönt att få bort lite av det slitna. Nu är det bara en klippning kvar och sen är blonderingen borta.

Kom på att6 jag har sovmorgon i morgon för att jag ska på studiebesök på DN/Expressen. Det ska bli kul för jag har hört att man får gratissaker där och allt som är gratis går hem hos mig ;P
Efter studiebesöket ska jag till pappas jobb och göra ett reportage om "Hundar på jobbet". Haha jag kom inte på något annat så jag får göra så gott jag kan :)

Ska också tillägga att min helg har varit grymt kul!
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0